دستیار یک شبح اثر دارن شان

دستیار یک شبح اثر دارن شان – معرفی کتاب

اگر فرصت کرده باشید و داستان «سیرک عجایب» را خوانده باشید، متوجه مى‌شوید که داستان، یک داستان دنباله‌دار است! در انتهاى آن داستان «دارن شان» به همراه آقاى «کرپسلى» که یک شبح خون آشام است به شهر خودش را ترک مى‌کند تا به سیرک عجایب بپیوند. داستان «دستیار یک شبح» داستان زندگى «دارن شان» در سیرک است. او دوستانى از بازیگران سیرک پیدا مى‌کند و همچنین دوستانى از آدم‌هاى معمولى و غیرمعمولى! هر چند در داستان نخست یعنى «سیرک عجایب» تا حدود زیادى شانس دارن را همراهى کرد. اما در این داستان او بیشتر بدشانسى مى‌آورد تا خوشش شانسى.

و نهایت مشمئز کننده داستان، هر چند زیاد غیر منتظره نیست اما در هر صورت مشمئز کننده است. داستان نسبت به داستان اول وحشتناک‌تر و خشن‌تر شده است تا حدى که من دارم تعجب مى‌کنم چطور آن را در رده نوجوانان چاپ کرده‌اند! هر چند تا جائى‌که مى‌دانم نوجوانان بیش از همه از فیلم‌هاى ترسناک خوششان مى‌آید!

در هر صورت اگر شما هم از داستان‌هاى ترسناک و مشمئز کننده خوشتان مى‌آید بد نیست سرى به این دوره کتاب‌ها بزنید. من که گرفتارش شدم و حالا دارم کتاب سوم به نام «دخمه خونین» را مى‌خوانم!

نکته خوب داستان این است که داستان‌ها را مى‌توانید تندتند بخوانید و تمام کنید!

شاد و کتاب‌خوان باشید.
دستیار یک شبح اثر دارن شان

نام کتاب: دستیار یک شبح

نویسنده: دارن شان

ترجمه: سوده کریمى

ناشر: کتاب‌هاى بنفشه – انتشارات قدیانی

شابک: ۸-۶۱۳-۴۱۷-۹۶۴

شابک دوره: ۶-۶۱۴-۴۱۷-۹۶۴

تعداد صفحه: ۲۲۸ صفحه

نوبت چاپ: اول ۱۳۸۲

شمارگان: ۳۳۰۰ نسخه

قیمت: ۱۵،۰۰۰ ریال

__________

پ.ن: این مطلب نخستین بار برای وبلاگ کرم کتاب نوشته شده است.

 

2 thoughts on “دستیار یک شبح اثر دارن شان – معرفی کتاب

  1. پاسخ

    […] ترسناک نیست اما آنقدر جالب بود که من جلد دوم آن به نام «دستیار یک شبح» را تهیه کردم و در حال خواندن آن هستم. در حقیقت در این […]

  2. پاسخ

    […] کرپسلى راهى سیرک عجایب شد. اما در قسمت دوم با عنوان دستیار یک شبح، دارن شان هر چند سعى کرد دوستش را از دست مردگرگى نجات […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Scroll to top