کتابفروشی فرهنگی

کتابفروشی فرهنگی که باید حمایت شود

حمایت از کتابفروشی فرهنگی

مرد کتاب فروش روی شیشه نوشته: “متناسب با در آمد شما کتاب دلخواه موجود است. اگرنه کتاب را به امانت ببرید.”
گاه میشود انسانیت را پرینت کرد و به شیشه چسباند
آدرس: تهران، اتوبان نواب، بالاتر از میدان جمهوری، بین آزادی و کلهر
با ارسال این عکس از این کتاب‌فروشی حمایت کنید.

 


پ.ن: این مطلب توسط ایمیل برای من آمد، از صحت و سقم آن اطلاعی ندارم. اگر دوستان کسی توانست اطلاعات دقیق‌تر به دست بیاورد، حتماً من را خبر کند.

 

3 thoughts on “کتابفروشی فرهنگی که باید حمایت شود

  1. پاسخ
    2017-02-22 - سعید

    عجیبه که من این ندیده بودم. بهرحال اقدامی است نیکو از سوی متولیش.

  2. پاسخ
    2017-02-23 - سعید

    امروز رفته بودم به این ادرس ولی کتابفروشی را نیافتم! با وجود اینکه جغرافیم ضعیفه ولی بعید میدونم ادرسو اشتباه رفته باشم. هرچند اگه اشتباه کرده باشم جای خوشحالی داره. بین ازادی و کلهر فضای خیلی زیادی نیست و سر خیابون که تقاطع خط اتوبوس brt هست و روی یک دیوار عکس نواب صفوی هم نقاشی شده و تقاطع ازادی و توحیده. نزدیک متروی توحید هم هست.

    بهرحال کتابفروشی مذکور که وجود خارجی نداشت و یا بهتر بگم احتمالا تغییر کاربری داده بود ولی توی همون یه گله جا تعداد بسیار زیادی رستوران و تهیه غذا و اغذیه فروشی و اب میوه فروشی و کباب سرا بود بطوری که باعث حیرتم شد!
    خودم از بس دنبال کلمه کتاب بودم همه چی رو اولش کتاب میدیدم. مثل “کبابخونه” که خوندمش کتابخونه ! یا مثل یه جای دیگه که خوندم “کتابی” اما در اصل کتانی بود!

    در کل روز غم انگیزی بود.

    1. پاسخ

      واقعاً متاسفم. این جریانی است که در تمام کشور در حال اتفاق افتادن است. کتابفروشی ها و ناشرها روز به روز دارند تحلیل میروند و در عوض کبابی ها و فست فودها روز به روز دارند توسعه پیدا میکنند. اگر بخواهیم در مورد کتابفروشی مورد نظر هم بگوییم احتمالاً تغییر کاربری داده به همان کبابخونه 🙁 و امیدوارم بعنوان یک آدم فرهنگ دوست، حداقل در کار شکمی موفق باشد، شاید روزی که زیان قبلیش را جبران کند، دوباره هوس کار فرهنگی به سرش بزند. 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Scroll to top