افسون نامه جلد 3

افسون نامه جلد سوم

سومین جلد از مجموعه افسون نامه به همت نشر باژ به چاپ رسید. این قسمت شامل داستانهای وحشت میشود. در این مجلد من دو داستان «آزادی دیو در بند» که برنده جایزه نخست داستان ترسناک مسابقه افسانه‌ها شد و همچنین داستان «آخرین نامه فلیپ» که اثر شایسته تقدیر مسابقه شده را دارم. و به طور خاص روی جلد این کتاب به داستان «آزادی دیو در بند» تخصیص یافته است

لیست داستانهای موجود در این مجموعه عبارتند از:

  • آزادی دیو در بند، نوشته‌ی مجید دهقان‌نصیری (اثر برگزیده)
  • آخرین نامه فلیپ؛ نوشته‌ی مجید دهقان‌نصیری (اثر شایسته تقدیر)
  • این نامه را هرگز نخوان؛ نوشته‌ی میلاد ماهیار
  • خسرویه؛ نوشته‌ی امین اطمینان
  • ده؛ نوشته‌ی عماد رضایی‌نیک
  • غوطه‌ور در فرمالین؛ نوشته‌ی عباس باباعلی
  • ویلن طلایی؛ نوشته‌ی محمد اسعدی
  • یکی از ما دو نفر؛ سوگند دهکردنژاد

بخشی از کتاب

جیپ با سرعت به هیولا نزدیک می‌شد و سامان با وحشت به بدن ورزیده‌ی او نگاه می‌کرد: پاهای استوار و بلند، شکم عضلانی، کمر باریک، سینه‌ی ستبر، بازوهای کلفت و گردن بلند و قوی. ناگهان در کنار گردنش حرکتی دید، اول در سمت چپ و بعد در سمت راست. فکر کرد موهای بلند هیولاست، اما آن‌ها بلند و بلندتر شدند و بالای سر هیولا قرار گرفتند. سامان فقط آرزو می‌کرد چیزی که فکر می‌کند نباشد. در همان حال، جیپ توی دست‌انداز افتاد. جلوی خودرو بالا پرید و نور چراغ‌های آن لحظه‌ای صورت هیولا را روشن کرد. درحالی‌که هیولا یکی از دست‌هایش را جلوی چشمش گرفته بود، سامان آن‌ها را دید. دو مار سیاه بالای سر هیولا ایستاده بودند.

قسمتی از داستان «آزادی دیو در بند»

شرحی بر داستان «آزادی دیو در بند»

آزادی دیو در بند، ماجرای نابودی تهران بر اثر زلزله و انفجار کوه دماوند می‌باشد که طی آن ضحاک ماردوش از زندان خود در دماوند آزاد شده و دست به کشتار می‌زند.

شرحی بر داستان «آخرین نامه فلیپ»

آخرین نامه فلیپ، ماجرای وحشتناک از گذشتن پیش قراولان لشکر اسکندر از میان کویر لوت و منطقه گندم بریان و کلوتهای لوت می‌باشد.

آیا؟

آیا من یک نویسنده داستان ترسناک هستم؟ در واقع نه. من هر چند به علمی/تخیلی، فانتزی و حتی طنز نوشتن علاقه داشتم، اما هیچ وقت خودم را یک نویسنده وحشت آفرین نمیدانم. امیدوارم در سالهای آینده بتوانم در رشته‌های که بیشتر مورد علاقه‌ام هست، شرکت کنم و برنده جایزه بشوم

چگونگی تهیه کتاب

کتاب هنوز به صورت گسترده پخش نشده است. اما نشر باژ آنرا به قیمت ۲۲ هزار تومان پیشفروش میکند. همچنین در سایت انتشارات باژ میتوانید مراکز پخش آنرا بر اساس استان محل زندگی خود مشاهده بفرمایید.

مطالب مرتبط

1 thought on “افسون نامه جلد سوم

  1. پاسخ
    2019-12-26 - سعید

    شما در هر ژانری بنویسید خوندنی و دلنشینه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Scroll to top