کتاب رهبری اثر سر الکس فرگوسن – معرفی کتاب

دومین پیروزی ایران در تاریخ جام جهانی را تبریک میگویم. این پیروزی مسلما دل هر ایرانی را شاد کرد. تیم خوبی داریم و امیدوارم پیروزی های بعدی هم داشته باشیم هر چند با حریفانی مانند اسپانیا و پرتغال شاید خیلی خوشبینانه باشد.

به نظرم بهترین فرد ایران در بازی امشب یک غیر ایرانی باشد. بله منظورم کارلوس کیروش است.

اگر کتابخوان هستید توصیه میکنم حتما تعریفهای که مربی افسانه ای منچستر یونایتد، سر الکس فرگوسن در کتاب 《رهبری》از او کرده است را بخوانید. این کتاب علاوه بر اینکه برای فوتبال دوستان سرشار از خاطره است، برای مربیان فوتبال و مسئولان باشگاهها ورزشی و حتی سایر مربیان ورزشی نیز پر از درس است.

همچنین این کتاب را به تمام مدیران توصیه میکنم. در واقع هر شرکت هم برای خودش یک تیم است که موفقیتش نه با یک یا دو ستاره، بلکه با کارکرد درست کل مجموعه امکان پذیر است و در این کتاب فرگوسن رازهای موفقیت بیش از ربع قرنی خود در منچستر یونایتد را تشریح میکند که وقتی خوب به آنها نگاه میکنی با راهکارهای مدیران موفق شرکتها یکی است.

پس حالا که بازار فوتبال و جام جهانی داغ است به همه فوتبال دوستان، مربیان و مدیران توصیه میکنم این کتاب را از دست ندهید. اگر بهانه تان برای نخواندن این کتاب وقت نداشتن است، میتوانم گوش سپردن به کتاب صوتی آن از اپلیکیشن نوار پیشنهاد بکنم.

نام کتاب: رهبری

نویسنده: سر الکس فرگوسن و مایکل موریتز

مترجم: شایان سادات

ناشر: میلکان

انتشار: سال ۹۶

تعداد صفحات: ۳۲۰ صفحه

قیمت: ۲۶۰،۰۰۰ ریال

1 thought on “کتاب رهبری اثر سر الکس فرگوسن – معرفی کتاب

  1. پاسخ
    2018-06-17 - سعید

    من که علم فوتبال ندارم طبیعتا نمیتونم جزییات کار مربی در زمینو ببینم فقط همینقدر میدونم که تاریخو برنده مینویسه و اگر توپهای مراکش بجز اون آخری وارد دروازه ایران میشد الان دیگه نمیشد از کیروش هیچ دفاعی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Scroll to top